CAPSETA DE MÚSICA

dissabte, 13 d’agost del 2011

Tornem-hi

Doncs sí, després d'unes petites vacances i un cop m'he tret la son de les orelles, m'he tornat a posar mans a l'obra. He repetit un dels blocs del quilt ja que no m'acabava de fer el pes, i he fet l'últim bloc que es va publicar, el número 5, l'Scottie que l'ha dissenyat la Nina de Nini's Cooking. A més a més m'he estrenat com a dissenyadora, i m'he estat barallant amb el disseny d'un dels blocs que provablement serà el del mes de setembre, però d'això no en puc parlar, així que ho deixem per un altre dia. Així doncs us deixo amb les fotos dels blocs que us he comentat i de pas us poso el número 3, Log Cabin, i el número 4, Bola de neu, que encara no us els havia ensenyat. Apa doncs tornem-hi!!!!!!!

Ah i m'oblidava de dir-vos que ara tinc una companya de viatge, la senyora Bernina, espero que aquest any tregui fum, de moment n'estic enamorada, ha estat un regal fantàstic, GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!

Bloc 2, Quadrat invisible

Bloc 3, Log Cabin

Bloc 4, Bola de neu

Bloc 5, Scottie

2 comentaris:

  1. I tots aquests blocs amb diferents dissenys entenc que després els uneixes per fer un quilt? I com tries la roba? Perdona el meu desconeixement!

    ResponElimina
  2. Sí, estarà format per 9 blocs, que prèviament he comprat la roba, de fet he comprat un paquet on hi van 5 o 6 robes d'una mateixa colecció, un cop tots els blocs estiquin fets s'uniran amb una tela que els farà de marge, però aquesta ja la triaré més tard, un cop ho tingui tot fet, pq potser ara penses en un color i després un cop tot fet prefereixes un altre. Cap problema, tu pregunta, espero haver-te contestat.

    ResponElimina