CAPSETA DE MÚSICA

dijous, 21 de juliol del 2011

Dolç, Dolç, Dolç

Aquest és el conjunt que li he fet a la P... que naixerà d'aquí ben poquet. L'arribada d'un nadó és un moment tant dolç, i així havia de ser el conjunt que li he fet per donar-li la benvinguda: uns pantalonets ben alegres i desenfadats amb el body a joc, i per acabar-ho d'arrodonir les sabatetes. La futura mare ja ho ha rebut, juntament amb el vestit que us vaig ensenyar a l'altra entrada, i m'ha donat un milió de gràcies, però em sembla que les hi hauria de donar jo per haver-me donat la oportunitat d'haver fet aquestes peces.

Els pantalonets porten un volant a baix amb una punteta decorativa, i una roba diferent a l'interior del volant per pulir-ho. A l'esquena del body hi he aplicat un dels ocellets de la roba dels pantalons. L'exterior de les sabatetes és de roba de llí, que és més resistent, i l'interior d'una robeta florejada de conjunt amb la dels ocellets (algunes robes les podeu veure millor a Barret per la B...) Finalment, un botó decoratiu en forma de flor per arrodonir-ho. Els patrons es podeu trobar al llibre de l'Emma Hardy que ja us he recomanat varies vegades.





3 comentaris:

  1. M'encanta!! t ha quedat xulissim i les sabatetes són una preciositat!!! :-D li estàs traient suc al llibre eh!!! aviam si l'aconsegueixo jo!

    ResponElimina
  2. Doncs sí Angelina, ara que tens una nineta aprofita que la majoria de coses són per nenes.

    ResponElimina
  3. Que boniques les sabatetes!I tot el conjuntet! Felicitats! :)

    ResponElimina