CAPSETA DE MÚSICA

divendres, 26 d’agost del 2011

Tilda Fruitgarden Angel. Finished.

Aquesta setmana m'he dedicat a fer la meva Tilda, de la qual ja us en vaig parlar aquí. Tenia quasi enllestits tots els blocs del Quilt dels Pirates, només me'n quedaven set, però se'm va acabar el fil i la botiga de patchwork on el compro estava tancada per vacances, així que era el moment per fer-la.

M'agrada moltíssim, tant el tema com la roba del vestit, i també els detalls: la cinta del cabell, les cireres, els volants del vestit, potser és la Tilda que més m'agrada.

Què us animeu a fer-ne una? Porta feina però crec que val la pena. I per experiència us he de dir que potser ara no us crida l'atenció, però un cop la tens feta la veus amb uns altres ulls.

2 comentaris:

  1. Que xula!! m encanta!! jo tinc ganes de fer-nr una..; pero no sabria per on començar? el patro es compra? i les robes son unes concretes o com? Quan jo era petita la mleva cosina en tenia una q era una ballarina i em tenia enamorada, sobretot que no me la deixava tocar!! jajja quan medeix?

    ResponElimina
  2. Angelina aquesta medeix 64 cm, però n'hi ha de més petites, la de la meva germana feia 46 cm. Es compra el kit sencer, on hi van les teles, fils, agulles, patró i instruccions, tu només has d'afegir el relleno. La primera la vaig comprar a una merceria de França que es diu Rascol, per internet, segur que a tu et sortiria més bé de preu.
    Potser n'hi ha alguna de ballarina, seria la teva venjança!!!!

    ResponElimina