CAPSETA DE MÚSICA

dimarts, 30 d’agost del 2011

Pink Penguin and more

Fa uns dies vaig descobrir una nova pàgina, segur que molts de vosaltres ja la coneixeu, però per si de cas, i crec que aquesta s'ho mereix, us la presento. Es diu Pink Penguin, i és obra de l'Ayumi des del Japó, doneu-hi una volteta i segur que en quedareu enamorats. M'encanten les robes, els dissenys dels blocs temàtics amb gelats, pastissos, batuts, cafeteres... tota una onada d'aire fresc, un plaer pels cinc sentits. No us perdeu tampoc els seus tutorials, i si no sempre podeu mirar què trobeu a la seva botiga.




Aprofito l'entrada per ensenyar-vos la meva última compra. A Sew Baby estan de rebaixes així que m'he firat una miqueta, uns patrons per fer unes manoples de bany amb motius d'animals, i un parell de teles de Robert Kaufman per fer uns pijames.

1 comentari:

  1. ui, a mi també m'encanta aquest blog! Aquesta noia és una artista...

    Nuscka

    ResponElimina