CAPSETA DE MÚSICA

diumenge, 11 de maig del 2014

Vestidet per un boletet

Avui us ensenyo el vestidet del sorteig que li va tocar a la Ariadna. 



El patró és de Nunoya, com ja us vaig dir a les bases, i he adaptat la talla, i per si de cas era massa curt hi he fet unes calcetes que així queda més graciós. M'encanta la roba dels bolets, la vaig comprar d'oferta a fabricworm i m'ha arribat justeta justeta. Fa aquella olor de net que tant m'agrada.




Espero que li vagi bé. El que sí que sé del cert és que a l'Ariadna li ha agradat molt.

Gràcies per participar, ha estat un plaer poder fer un vestidet de nena (per variar una miqueta), je je.

Fins la propera ;D

3 comentaris:

  1. Em sembla moníssim!! Jo no vaig participar perquè encara no tinc fills jejeje però potser més endavant..
    Petonets

    ResponElimina
  2. És una monada de vestidet!! M'encantaaaa!!

    ResponElimina