CAPSETA DE MÚSICA

dilluns, 10 de febrer del 2014

Individuals eclèctics

Aquests són els individuals que em va encarregar la Marta per la seva mare. Són els darrers que he fet i els meus preferits.
Em va dir que la cuina on anirien era de colors verds, beige i negre.

ç

Tenia por que fossin massa moderns o massa eclèctics, però han tingut molt d'èxit.


I qui ho diu que els estampats no lliguen entre sí? A mi m'entussiasmen! El meu problema són les robes llises que no en tinc mai.


Us agraden?
Fins la propera ;D

5 comentaris:

  1. I tant que m'agraden ! son maquissims ;)

    ResponElimina
  2. M'agradan molt aquets individuals sont molt alegres.

    petonets.

    Olga

    ResponElimina
  3. Moníssims!!! ets una artista! una abraçada! M

    ResponElimina
  4. Queden genials, a mi m'han agradat molt. A més "l'acolxat" així queda guai^^
    Un saludo, i et segueixo a partir d'ara per estar atenta a le steves creacions!

    ResponElimina