CAPSETA DE MÚSICA

dijous, 31 de maig del 2012

Reciclem!

M'agrada comprar, per què negar-ho. M'agrada comprar roba, joguines, contes, m'encanta comprar qualsevol cosa que tingui a veure amb la infància, però ara he descobert que potser m'agrada més reutilitzar. El que provoca aquesta època en què les coses no rutllen massa bé econòmicament, i també aquest temps en què m'he aficionat a cosir, és aprofitar tot allò que tenim per casa i donar-hi un nou ús. Samarretes, jerseis que han quedat petits, botons, camises, texans...

Fa un temps si m'hagués caigut a les mans una samarreta enorme de la qual no en faríem res, hauria quedat relegada al fons de l'armari esperant a convertir-se en draps, i finalment com que ni això hauria passat, un bon dia farta de trastos per tot arreu hauria acabat al contenidor i en el millor dels casos aenalguna botiga per ser venuda a un preu molt baix.


 
Però ara, i inspirada pel reciclatge de la Txell, això s'ha acabat. Un parell o tres de samarretes enormes, una de les quals havia de ser un regal que havia quedat horrorosament malament, s'han convertit en dues samarretes pel petit de casa, i encara em queda roba.


 
I de la part de dalt d'un pijama que es va comprar el meu home i que era desproporcionadament gran pel que eren els pantalons, n'han sortit uns pantalonets curts de pijama. A més he aprofitat la butxaca que tenia la camisa a la part de davant per fer la part del darrere, i així ser més simpàtic.


 
Ja ho veieu, a reciclar!!!! Però de tant en tant també ens agrada comprar, oi? ;P

5 comentaris:

  1. Hola,

    Es que tu pots reciclar perque tens molta traça nosaltres no gaire, t'ha quedat tot maquissim.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ja, que no teniu massa traça dieu? Però si feu unes coses presioses i amb una pulcritud...

      Elimina
  2. T'ha quedat molt bonic tot. Jo aquests dies m'he dedicat a revisar quina robeta dels meus fills que ja els ha quedat menuda puc reciclar i en tinc una bona pila! ja veurem què en surt...

    ResponElimina
  3. Segur que et surtiràn coses precioses Maria, i el millor de tot és que quan ho fem nosaltres és més especial.

    ResponElimina
  4. Merci pel link! I uns reciclatges molt xulos, nosaltres a casa tenim atmaris plens a recilclar, això d'aprofitar-ho tot és com una malaltia!!! No dono l'abast ;)

    ResponElimina