CAPSETA DE MÚSICA

dijous, 2 de febrer del 2012

Little Birds' Quilt

Aquest any em fa especial il·lusió la fira de Patchwork de Sitges, ja que la Núria i l'Esther, de Pedaços Patchwork, m'han demanat si podia portar-hi un quilt que estic fent amb les teles que els vaig comprar de la col·lecció Bird Tree de Saffron Craig, com a mostruari d'aquestes teles que vénen d'Austràlia.

No cal que us digui que estic molt contenta, i ja m'he posat mans a l'obra per poder-lo exposar. No estarà ni molt menys acabat, ja que és un quilt per un llit de matrimoni, però sí que en tindré llesta una petita part per poder-lo exposar.

La composició està treta d'aquest llibre de The Modern Quilting Bee Block Party, i és un disseny d'Elizabeth Hartman.

Ara per ara no us ensenyaré el resultat final, però sí que us en deixo un petit tastet. Espero que us agradi.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada