CAPSETA DE MÚSICA

dilluns, 10 d’octubre del 2011

Berenar de maduixa

Aquest és el meu últim projecte acabat, i crec que ho serà durant una bona temporadeta. Una bossa pel berenar de l'A... que fa poquet ha començat l'escola. He seguit el tutorial de la Dana, de Made, -us recomano aquesta pàgina, és fantàstica-, i hi he afegit uns tocs personals. A més a més com que tenia ganes de fer una aplicació doncs m'he lligat la manta al cap, i cap a l'aventura... Ha sortit més bé o més malament, però ja m'he estrenat que d'això es tractava.



Bé us explico les coses que he variat i com he fet la maduixa. Primer de tot per fer la bossa he fet servir dues teles diferents, una blanca amb topets vermells per la bossa, i una de florejada vermella per la part de dalt on hi passen les cintes per tancar-la, que també són de la mateixa tela.



Per fer la maduixa (tot i que crec que sembla més un tomàquet), primer he buscat un dibuix que m'agradés, l'he retallat i calcat sobre fiselina una mica encoixinada que tenia voltant per casa (s'ha de guardar tot el que sobra que sempre es fa servir), i l'he retallat una mica més petita, he fet el mateix sobre les robes que utilitzaria, aquest cop a mida original.


He planxat la fiselina per tal que s'enganxés a la roba i després l'he fixat amb agulles sobre la bossa (encara descosida), i l'he cosit a màquina amb un fil contrastat.


Et voilà el resultat!

3 comentaris:

  1. Quina bossa més bonica. El teu tutorial és molt clar, a veure si m'animo a fer-ne pels meus nebots

    ResponElimina
  2. Me n'alegro que t'hagi agradat i que et serveixi per animar-te a provar-ho. Gràcies per passar :D

    ResponElimina