CAPSETA DE MÚSICA

dijous, 10 de març del 2011

El blog més divertit

Doncs l'Angelina de Mans Manetes m'ha atorgat l'honor de ser un dels cinc blogs que ha escollit.


I he de contestar unes preguntetes, a veure què en surt:

Si tinguessis un altre blog ... de què seria?
Buf, difícil, però segurament seria de les anècdotes dels viatges.


Si et poguessis canviar el nom... quin et posaries?
Si m'ho haguessin preguntat de petita en diria molts, però ara no el canviaria pas, n'hi ha de molt més bonics, però crec que ja no seria jo.

Si tornessis a néixer... t'agradaria ser home o dona?
Dona, no voldria perdre'm la oportunitat de ser mare altre vegada. La mare sempre és la mare.


Si et concedissin un sol desig...quin demanaries?
Doncs repeteixo el mateix que l'Angelina, la salut i la felicitat dels petits de casa, tant del meu fill com dels meus nebots, i això també inclou el meu marit.


Si et concedissin un sol poder... quin triaries?
Prefereixo no tenir-ne, no sabria pas quin triar. Potser poder estalviar els mals moments de la vida del meu fill.

Si només poguessis comprar "potis" d'una marca... quina seria?
Repeteixo el mateix que totes, no sé pas què és això.

Si et regalessin un viatge... a quin país voldries anar?
Avui en dia més o menys podem anar allà on volguem, així que no triaré un país. El que voldria, i que segur que no faré mai, és poder agafar un vaixell i veure balenes, aquests animals em tenen totalment fascinada.

I ara que ja m'he expremut el cervell contestant les preguntes els toca a uns altres, així que escullo:

El blog de l'Apanona: Apanonablog per les seves fantàstiques idees i fotografies.

El blog de la Txell: La Petita Marieta perquè senzillament és una artista pels més menuts.

El blog de la Núria i l'Esther: Pedaços Patchwork perquè gràcies a elles m'he iniciat a aquest món.

El blog del David: Who's There senzillament perquè sí.

El blog de l'Eva: Mamiscrap perquè admiro les seves cosetes de scrap i com fa que semblin tant senzilles.

4 comentaris:

  1. Ei, m'ha fet molta ilu això del premi, moltíssimes gràcies. I segueix amb la màquina de cosir i ja veurem quina nova aritsta!!!

    ResponElimina
  2. Ahhh! Ara ho entenc!^-^ gràcies wapa!

    ResponElimina
  3. No se massa de que va tot això, però m'agradat llegir-ho, es interessant i poc a poc em poso al dia d'aquests blogs, per cert Núria ja he respost tema patrons, salut i petons!

    ResponElimina
  4. Gràcies pel premi, guapa!!
    No sé ben be si he de fer alguna cosa al respecte...

    ResponElimina